Queenstown

6 december 2015 - Queenstown, Nieuw-Zeeland

Gisteren zijn we dan in New Zealand geland. Spectaculaire landing op voor piloten een van de moeilijkste banen met turbulentie tussen de bergen. Daarvoor nog een bezoek gebracht aan de Blue Mountains bij Sydney, werelderfgoed. Watervallen, de 3 Sisters.

Geslapen in een leuke lodge, hoewel geslapen... De hele nacht wakker gelegen van het drukke App-verkeer over het fantastische bericht, dat Willem en Lotje een gezonde dochter krijgen. Dat heb je met het tijdsverschil van vanaf nu 12 uur.

Nu gaat de grote trektocht in NZ beginnen. Stoeltjes aangeschaft voor onderweg en Goodbye Sandfly (allemaal tips van voorgangers). We zijn er klaar voor.

1. Mia:
    6 december 2015
    Dat ziet er allemaal prachtig uit hoor! Wij hebben gisteren de Sint uitgezwaaid. Geniet maar van het heerlijke vakantiegevoel.
    Liefs Mia
  2. Trees en Charles:
    6 december 2015
    Ha die Lorette en Gert ,het ziet er geweldig uit,mooi zo reis maken .En ik heb van verschillende kanten gehoord dat NZL een hele mooie natuur heeft!! [en wij mee genieten ] hou ons op de hoogte ...hartelijke groeten Trees en Charles . Oja vergeet 30/12 niet
  3. Kiwi vrinten:
    6 december 2015
    Nau mai haere ki Aotearoa, of wel welcome to the most beautiful country on this planet (niet een klein beetje chauvinistisch !) !
    Zojuist gekeken naar de weersvoorspelling rond Queenstown, en het zou er zonnig uit moeten zien. Dat hoop ik in het bijzonder voor jullie op het moment dat je de uitstap naar Milford Sound maken, zeker de route erheen, want de Mirror Lake weerspiegelt enkel als de zon schijnt. Daarna de Goodbye Sandfly in de aanslag houden, want die krengen staan je 10 rijen dik in een lange colonne bij de Homer Tunnel op te wachten.
    De belevenissen van de eerste week zien er goed uit. Herkenbaar de foto's van Sydney + Blue Mountains/Three Sisters.
    Geniet met volle teugen. Safe travels ook namens Gerard