Thuis

15 januari 2016 - Leiden, Nederland

De prachtige en enerverende reis zit erop. Naar het zich laat aanzien hebben we de jet-lag goed verwerkt door de tussenstop van 24 uur in Kuala Lumpur. Heerlijk hotel grenzend aan het vliegveld, dat je geheel via airco-gebied met een shuttlegolfkar kunt bereiken en met een zwembad om even van de warmte te genieten.

Bijna  500 keer is dit alleen voor bekenden toegankelijke blog bezocht. Heel veel reacties gekregen in en buiten het blog. Het was extra inspiratie om er mee door te gaan. Veel dank daarvoor! Maar we vonden het ook voor onszelf heel leuk om te doen. En met 1 druk op de knop hebben we nu een prachtig boek van onze reis.

Terug in Nederland ontvangen met regen, maar zie, het klaart al weer op al is het wel wennen aan  kou. Ons huis was al die tijd bewaakt door Agnes & Albert en stond er zeer welkom bij met een bloemetje en een koelkast gevuld met heerlijkheden. Zo voel je je gelijk weer helemaal thuis. Wat een ontvangst!

Allemaal heel erg bedankt voor de belangstelling en tot snel inlevende lijve voor extra verhalen!

Lorette & Gert

1. Kitty en rob:
    15 januari 2016
    Eind goed al goed! De reis is volmaakt als je weer thuis bent! Fijn dat jullie zo van ons land hebben genoten.
    Hartelijke groeten, Kitty en Rob
  2. Trees en Charles:
    15 januari 2016
    Mooi weer veilig thuis! Nu weer wennen aan het Hollands weer..
    En gaan voorbereiden op de volgende vakantie!!
    Spreek jullie gauw TeC